Rökare i en löpares kropp. Eller var det tvärtom?

Förra året vid den här tiden så länsade jag kylen på snusdosor, fimpade den sista ciggen och sa att nu får det vara nog. No more nikotin. Istället började jag äta. Massor. Saker jag gillade, saker jag inte gillade, chips till frulle och choklad till middag. Min kropp hatade mig, med åh, va trevlig jag var att umgås med. 
Igår bestämde jag mig för att göra en lite mildra variant av förra året. Dra ner på nikotinet nått rejält. Idag är det onsdagmorgon, och jag har denna vecka hunnit med två fotbollsträningar och en löprunda. Nu knaprar jag äpple efter nyttig lucnh. Min kropp fullstädigt älskar mig, men jag räknar bara dagar fram tills jag sitter ensam, utan en enda person i sikte, sparkandes frenetiskt på min lilla boll.

Kommentarer
Postat av: M.

oj jag råkade just radera ditt nummer!

2009-04-19 @ 14:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0