Sill och knäckemacka, det är vardagslyx det!

Tjejen (jag alltså) som i vanliga fall äter samma sak varje dag slog på stort idag och fixade trerättersmiddag, helt och hållet till sig själv. Kanske inte världens mest fancy pancy-mat (tillochmed så icke-fancy pancy att jag inte tänker berätta vad det var jag proppade i mig) men fortfarande, trerätters! Anledningen till denna fina måltid mitt på blanka vardagen, var självklart tenta. Sitter man och skriver tenta får man hitta på massa anledningar som leder till paus. Eftersom alla vet att mat ger paus, så får man passa på att äta länge. Trerätters tar ett tag att äta. Och när tillslut blir färdig, ja, då är det bara att ta om.

Kommentarer
Postat av: anna-belle

haha jag vill veta va du åt! nåt säger mig att jag skulle garva

2009-04-30 @ 14:27:35
Postat av: Jag

Klar du kommer garva. Min fancy pancy middag bestod av knäckemacka till förrätt, sill och potatis (jag kokade verkligen potatis) till huvudrätt och ungspannkaka med hallonsylt till efterrätt. Nämen är man svensk så är man. Har man släkt från landet så har man.

2009-05-01 @ 00:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0