Det tar på krafterna att ha sommarlov

Jag kom precis hem från kalas. Har suttit i fönster och tittat ut över söder, ätit popcorn och smulat ner soffan och blivit förväxlad med en tjej från västerås (en person som tyckte att jag hade blivit så väldigt trevlig och verkligen funnit mig själv. I själva verket var jag bara lik någon, som inte var lika trevlig och som borde lära av sin dubbelgångare hur man ska vara). Men som vanligt den här sommaren drog jag på mig guldpjucksen och gick som en av de första. Anledning? Jag var trött. Varför? För att jag har legat i solen och spelat kort hela dagen med finaste fotbollerskan. Ansträngande värre. Skolan börjar om knappt tre veckor och jag har en känsla av att jag inte riktigt är redo för det än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0