En liten lista, det var längesedan

Argument för att jag borde få vara med i "äntligen hemma" efter den här sommaren:

* Jag har balanserat på planka fem meter upp i luften samtidigt som jag målat och skrapat ett hus.

* Jag har skruvat ihop en hylla och borrat i en betongvägg för att få upp den (och vattenpasset låg PERFEKT när allt var klart) (detta gjordes igår efter att vi kommit hem från skyfallet).

* Jag har röjt upp på tomten på gotland, och jag gjorde precis som Hasse (blommstersnubben från programmet) brukar göra.


Argument för att jag inte borde få vara med i "äntligen hemma" efter den här somaren:

* En krok i hallen ramlade ner i juni, och den plus alla kläder som hänger på den ligger fortfarande slänga på garderobsgolvet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0