Snälla anställ mig, jag kan betala för det!

Ibland när jag jobbar kan jag bli lite sådär dumsnäll och göra mycket mer än jag behöver, bara för att jag kan och för att det faktiskt är kul. Det här gäller främst när jag jobbar gratis (ja, ni hör nu hur dumsnäll jag är). Igår festivaljobbade jag och självklart dök jag upp en timme innan mitt pass började och sen blev det sig bara så att jag stannade kvar två timmar efter. Nu sitter jag med svullna fötter som gör så satans ont och ett huvud som snurrar runt lite sådär lagom trött. Men det är ju bra, att jag känner så idag, när jag ska få gå in gratis på festivalen och kalasa som bara den, som tack för gårdagens insats. Kan jag aldrig lära mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0