Puss på er!

Jag har plötsligt fått läsare! Helt otippad ploppade ni fram, ett par stycken, och jag är så sjukt nyfiken på vilka ni är! Snälla, ge mig en liten hint! På min skärm heter ni ju bara unika läsare och står med i ett trist diagram, som ioförsig inte är så trist längre, eftersom kurvan pekar uppåt som värsta solen som stiger upp över ett kallt vinterland. 

Tack för det! Nu känns inte brevet från kronofogden lika jobbigt längre.. Äh, vem försöker jag lura? Brev från kronofogden! Vad har hänt med mig? Mittnyaliv, kom igen, sätt igång då! Skärp till mig!

Kommentarer
Postat av: M.

hmm, en hint.. få se nu: jag får 100 kronor av dig för varje gång jag läser din blogg och ett medelande på facebook om jag glömmer att kommentera.

2009-01-10 @ 12:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0