Tisdagsdramatik eller svar på varför jag inte har skrivit på länge!

Varenda tisdag träffas skönheten och jag. Vi fixar efterrätt från olika länder och tittar på house. Det här är en stenhård, obligatorisk grej som i har gjort sen en semeltisdag förra året. Våra tisdagar är direkt heliga!
Förra veckan gick det inget house. Det är någon form av juluppehåll, fortfarande. Extremt irriterande men vi höll god min och nöjde oss med te och glass. Trodde vi iallafall först. Tydligen är det inte bara våra hjärnor som är beroende av house, vi är besatta rent fysiskt. För eftersom vi inte fick titta på läkare på tv så såg min kropp till att bli kalassjuk, så in till akuten for vi med snabbaste taxin, och där stannade vi natten och dagen ut. När house inte visas på tv så ser vi till att skapa vårat eget house. Så snälla, söta, rara, fina tv4, ta tillbaka house! Jag har inte råd med fler sjukhusavgifter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0