En superkvinna- det är jag det!

Idag har jag varit en superkvinna! Man måste få berömma sig själv ibland. Jag var uppe halva natten (eftersom jag inte kan sova så kan jag lika gärna vara vaken) och drack vin. Kompis som är ledsen behövde vin och därför behövde jag också vin. Efter fåtal timmars sömn (okej, jag är inte vaken heeela nätterna, jag har lyckats få till kanske tre/ fyra timmars sömn per natt den senaste veckan) gick jag upp när det fortfarande mörkt och stack iväg till en kompis och högg av hennes hår. Eller högg och högg, jag klippte till en snygg frippa. Värsta Hollywood-svallet fick jag till! Sen blev det skola på det och jag fattade ALL engelsk grammatik. I flera timmar satt vi och tragglade satsdelar och syntaxer (ni fattar grejen, det är verkligen grammatik) och jag lyckades göra hela läxan under lektionstid. 
Nu har jag kommit hem och lyckats fixa middag (okej, det var igår, men jag gjorde mäktiga mackor. Middagen jag lagade igår såg så fruktansvärt osmaklig ut att jag inte kände för att göra om misstaget) och ska snart ut och träffa kompisar på stan. Gosh jag är verkligen bra! Om jag hade lyckats laga värsta brakmiddagen så hade jag varit så bra att det hade varit olidligt att umgås med mig och det är därför jag inte kan lära mig. Jag är helt enkelt för bra för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0