Nikotinplåster är för töntar!

Jag hade fått en kompis-förfrågan på facebook idag. Det var från en liten flicksnärta som jag absolut inte kände igen. Trevlig som jag är skickade jag ett mail till henne där jag förklarade att jag tyvärr, tyvärr inte visste vem hon var, förlåt, förlåt om du är nån jag känner! Och så ett litet mvh på slutet, trevligt och formellt liksom. Tyvärr upptäckte jag precis när jag hade skickat iväg det att ämnet, som man ska skriva högst upp i ett mail, råkade va kvar från förra mailet. Så det formella mailet till främlingen heter "Hej älskling!!" Dubbla budskap? Jag? Nej, nej!

Rev föresten bort nikotinplåstret. Kände mig så stolt och duktig, gick runt i t-shirt och smekte stolt min arm. Men sen kom en kompis förbi och plockade fram en snusdosa det första han gjorde. I samma sekund som jag såg den rev jag bort plåstret och stoppade i mig äkta vara. Jaaa, jag vet. Jag har dålig karaktär. Men jag är tuff ändå. För det vet väl alla, att det är tufft att göra som man vill!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan, har du ingen heja björn i kroppen?

2009-01-30 @ 19:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0