Jag kan måla allt med färger i en vind!

Jag ska gå på maskerad i helgen, med Disney-tema. Man ska klä ut sig till sin favoritfigur i disneyvärlden och jag ska självklart gå som mitt rätta jag Pocahonas. På festen ska man verkligen gå in i rollen så in i den milda grad att vi ska framföra ett nummer. Vi ska alltså stå och sjunga och göra det lite kul, sådär. Spela upp favvoscenen, och inte på dvd då, utan live. Visa upp talangerna. 
Eftersom jag försöker gå in i rollen så bra som möljigt har jag suttit och tittat på ett klipp på you tube ett par gånger, tränat in moves och försökt sätta rät toner etc. När man är inne på youtube och spanar Disney kan man (jag) inte sluta, så nu sitter jag och kikar hela lilla sjöjungrun. Bra att jag har gått och blivit lilla, lilla barnet, när jag ska föreställa lärare för högstadiebarn. Kanske borde byta roll med mina elever i fortsättningen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0