Take me back to the 90s!

Min Sandy (fortfarande mobilen) är alldeles trasig. Hon stänger av sig och sätter på sig själv hela tiden, som värsta ambivalenta tonåringen med identitesproblem. Jag kan inte ta emot sms, jag kan inte skicka sms, jag kan inte svara på telefonen, jag kan IBLAND ringa samtal på max en halv minut. I tre dagar har hon krånglat nu, och jag känner att jag har degriderat i åldern, gått tillbaka kanske åtta år i tiden, då jag inte hade mobil och helt fick förlita mig på hemtelefonen. Så nu ska jag sätta på Kent och Broder Daniel, dra på mig gamla prickiga kjolen och kanske ta mig hem till pappa. Sätta mig bredvid den stationära telefonen och vänta på att någon kontaktar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0