Mina nya framtidsplaner. Ja här slår vi på stort!

Ibland när jag läser en bok som jag verkligen gillar så kan jag sjunka in i den så väldigt att jag glömmer allt annat. Just nu har jag återigen satt tänderna i Harry Potter (nej, jag har inte tagit en tugga av den stackars pojken, utan jag har börjat läsa boken igen) och nu är det så illa att jag har lagt mobilen på ljudlöst och glömt bort att göra läxor. Men tänker jag efter så spelar inte det någon roll, för när jag blir stor ska jag nämligen bli häxa, det vet jag. Och jag vet dessutom att om någon av mina elever skulle läsa detta så skulle de skriva "hur kan man bli någonting som man redan är?". Men den bjurrar jag på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0