En försommarnattsdröm

Jag sitter med massa plugg som jag måste plugga. Ett arbete som ska skrivas ihop och en presentation som ska struktureras och läras in. Men det enda jag kan tänka på är längan efter sena nätter och tidiga morgnar. Promenader som inte är för kalla, fast man knappt har kläder på sig. Blommor som doftar hopp och ljus framtid. Läppar som äter söta saker och möter varandra. Skratt som inte hörs men som syns i hjärtat och leenden som säger mer än en hand som trevande söker en annan. Och till de här tankarna som tillhör en svunnen årstid så lyssnar jag på finaste sången och önskar att någon kan sjunga den och tänka på mig. 
http://www.youtube.com/watch?v=tXmLRHnoSAs

Kommentarer
Postat av: fröken L

haha romantiska sången..

2009-09-10 @ 21:27:29
Postat av: fröken L

haha romantiska sången..

2009-09-10 @ 21:27:51
Postat av: Anonym

Jag gillar flamingosarna :D / Äälin

2009-09-11 @ 00:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0