Varför köpa anti-rynkkräm när man kan fylla år. Man blir ju tydligen yngre då.

Min födelsedag blev alldeles toppen, kalasfin! Bara ett par timmar efter mitt förra inlägg så kom finaste fotbollerskan förbi med blomma och present och så åt vi kaka och drack kaffe (och min mage sa inte ifrån ett dugg, fin födelesdagsmage). Sen fortsatte hela dagen i gladaste laget och jag fick bara paket som jag blev glad för. Förutom ett, och det var i från mig själv. Jag gav mig själv en liten hjärnskakning. Tyckte det var bästa idé att gå in i en lyktstolpe och skaka om den där välnötsformade klumpen där inne. jag trodde att man fyllde äldre, men tydligen så trappar man bara neråt. Jag är nog redo för mellanstadiet nu. Det blir bra, jag gillar att hoppa hopprep på rasterna och jag älskar matsäcks-risifrutti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0