Så ska man skola om sig till palontologist

Jag tittar inte så ofta på film mee när jag väl gör det så blir det för det mesta en gammal favvo som jag har sett minst hundra gånger, typ Dirty Dancing eller Pulp Fiction. Tråkigt men sant. Anders har kommit på mig med att inte ha sett några som helst filmer av de man bör ha sett och eftersom han är en snäll kompis så har han tagit sig an mig. I julas blev det att vi såg alla star wars och i kväll blev jag Jurassic Park-upplyst. Och jag måste säga att jag är såld! Nu vet jag att det finns dinosaurier ute i världen någonstans och det är ju alltid bra att veta. Jag fick dessutom lära mig finaste låten från soundtracket på piano så jag kan vara extra nördig. Nu ska jag bli en Ross och lära mig allt om de tidigare trodda utdöda djuren och så ska jag plinka på låten så fort jag kommer i närheten av ett piano. Fint. Och nördig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0