Så har en blivit med villa, vovve och volvo.

Nu har jag hand om vilddjuren. Bor tillsammans med dem och letar frenetiskt efter buren som de måste ha rymt ifrån. De äldsta systrarna har idag varit iväg och jobbat så mitt sjuka jag har fått ta hand om de minsta alldeles själv. Efter ett par timmars sängliggande släpade jag upp min tunga kropp och lät dem färga mitt hår hår med vattenfärg och kleta ner mitt ansikte med smink i olika nyanser av mörkt och lila. Sen var det bums ner i soffan igen med en film på dvd som gav mig en timmes gratis sömn. Nu har jag fått höra att jag är elak, tråkig, som en fytioårig uttråkad morsa. Nu har jag tryckt i dem halvfabrikat och lämnat dem åt tv:n. Jag är så himla bra på förortsliv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0