Tankar från en virrig hemmafru

Idag skulle jag vara hos doktorn kvart i elva. Igår var jag på fest. Det är inte en bra kombination. Fast jag var duktig och gick från festen i natten för att komma hem och kunna gå upp i tid så fortsatte jag bara att sova när klockan ringde och vaknade i stället när det var nästa parsons tur att träffa fröken doktor. Nu tänkte jag kompensera min dålighet med att storstäda här hemma. Det har aldrig varit så mycket kaos som det är nu och det ska jag råda bot på. Och jag vet att så fort jag är klar så kommer jag att ha glömt allt det dåliga, som att jag inte har postat två brev som skulle vara inne för senast tre veckor sedan, att jag har slängt mitt pass så jag måste hämta ut det nya, dyra idag, att jag dansade med skor på pappas matta igår och att jag inte la veckarklockan på bordet igår som jag tänkte att jag borde göra. Städning löser alla problem.

Kommentarer
Postat av: Eje

Du är inte så rasande aktiv med ditt bloggskrivande, händer det ingenting intresant nu näs skolan är slut eller? :)

2010-06-18 @ 18:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0