En kväll framflyttad ett par timmar

Igår var jag på skolan. Där hade vi en diskussion som gjorde mig så förbannad att jag började skaka. Tillslut skakade jag ut en vattenglas över min macka. Det gjorde mig ännu mer förbannad, så jag smet från en föreläsning och satte mig och drack öl med Malin (som ville dricka kaffe men som inte hade ett val) klockan tre på eftermiddagen. Någon som inte ville dricka kaffe vid den tiden vad Adam som genast kom och sen kom även Johanna som hade slutat jobba. Det är ledde till att vi var klockan tio berusade klockan sju och då gick hem till mig för pizza och rödtjut.
Vi hade absolut ingen fantasi utan tog fyra likadana pizzor. Då slav vi dela och smaka. Lika samma.
Sen var det bara att sätta sig på sängen och äta godis och spela systemets frågesport som vi fick eftersom vi visade leg.
Malin lekte 80-talsmodell
Och där satt vi fram till att Malin somnade och vi andra var nära att göra det samma. Då var klockan halv elva, fast vi trodde att hon var minst fem. Och sen somnades det. Det här gjorde att jag vaknade klockan åtta imorse och pluggade, hämtade skor och cyklade (på min nya fina cykel, hurra!) till yogan innan dagen hade hunnit passera till hälften. Så himla bra, jag ska alltid eftermiddagsfylla!

Kommentarer
Postat av: Malin

2010-11-17 @ 11:40:01
Postat av: Malin

ÅH!! snart igen, ok?, 0k?, OK?

2010-11-17 @ 11:41:21
Postat av: Jag

Joooo! Hemskt gärna! När? Imorrn? Ja! Puss!

2010-11-18 @ 21:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0