Och så var jag tillbaka igen

Hej! Jag har haft en liten paus från Oh Susie. Vad jag har gjort istället under de dagarna får ni se en annan gång, när min dator inte känner att det är skitsegt att ladda upp bilder och internet tycker att det där med att ladda sidor inte behöver gå särskilt snabbt. Men det jag kan berätta för er nu är att jag idag gav hemmafrun i mig en liten present. En kärleksgåva sådär mitt i veckan. En superspray fick hänga med hem från affären idag och oj vad rent det är hemma hos mig! Mitt badkar lyser som aldrig förr och jag tror att det är mer skadligt att bada nu är igår. Lite smuts gör inte huden röd och irriterad, men spray, som jag var tvungen att dra på mig plasthandskar vid användning för efter sveda och röda sår kan göra den mest fetthaltiga huden söndertorkad. Nu är mitt badrum och mitt ytterdörrshandtag alldeles skinande rent och jag kommer aldrig mer få en bakterie i mitt hem. Inte för att jag nödvändigtvis kommer att använda den igen, men för att ett smutskorn förmodligen får varningsvibbar på kilometers avstånd vid en spray. Åh vad jag är kär!

Kommentarer
Postat av: M.

Lol! kommer du börja dubba bloggen också, i äkta cillit bang-anda?

2010-10-22 @ 23:58:22
Postat av: Jag

Inte bloggen, men mitt vanliga jag är för tillfället dubbat. På mprgonen spelar jag in allt jag ska sög under dagen och sen spelar jag upp det medan jag mimar på ett annat språk. Jag menar, är man en äkta cillit bang-brud så är man.

2010-10-25 @ 08:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0