Sjuuuuuuk!

Det här skrev jag i torsdags men var för sjuk för att orka trycka på publisera. Nu är jag tillräckligt frisk för att göra det för nu äter jag penicillin. Jag skriver mer när jag orkar:
Nu är jag hemma från lund och om jag tyckte att ditresan var jobbig så kan jag tala om att den inte var någonting jämförelse med gårdagens hemresa. I måndagskväll kände jag plötsligt hur det började göra lite ont i kroppen och att det kändes konstigt och sen sa det pang och nu ligger jag utslagen i flunsa. Att åka X2000 i 40 graders feber var en erfarenhet jag gärna hade sluppit. Säkert mina medresenärer också. Nu ligger jag i soffan hos mamma med Lilla Hunden och käkar hallonsorbet och återkommer när jag mår bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0