Önskas: Kommentarer. Finnes: En arg bloggare med ont.

Hej! Bara så att ni vet: jag vet att ni läser. Jag har nämligen någonting som kallas statistik (visst, ni är inte råmånga, men ni finns lik förbannat). Jag tycker också om att läsa, så snälla snälla snälla, lämna en kommentar! Om ni inte vill stoltsera med ert riktiga namn kan ni göra som jag gör när jag kommenterar på bloggar och hitta på att ni heter något annat (typ Greta) eller så kan ni göra som Anders som kommenterar på alla inlägg där han själv figurerar. Han kallar sig Felicia och spelar kär i sig själv. Det är kul. Jag uppskattar det. Jag har fortfarande ont och skriver tenta.
Puss!
(En puss för att vara snäll, men ögon som kvider ajajaja, synd om mig!) (så att ni vet, om det inte riktigt gick fram).

Kommentarer
Postat av: Katja

hej :)

2011-02-16 @ 21:31:33
URL: http://www.lyckokatten.se
Postat av: Jag

Åh, tack!

2011-02-17 @ 10:10:16
URL: http://ohsusie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0