Strukturerad studentska? Jag tror inte det mormor..

Varför tror man alltid så fort en delkurs är slut att det kommer vara lugnt ett tag? I onsdags blev jag ledig. Trodde jag. Jag hade inte skola på ett par dagar och eftersom delkursen var slut hade jag ju ingen tenta att fila på. Så jag ägnade inte en tanke åt skolan. På torsdag har jag seminarium. Då ska jag ha läst två tjocka böcker och skrivit en släktanalys om vilken klass jag kommer ifrån. Varför? Och jag har inte en av böckerna hemma. Och imorgon är jag uppbokad från att solen går upp och långt efter läggdags. Varför? ÅÅh, idag är en sån där dag som jag blir tokig på mig själv. Tur att håret la sig snyggt iallafall. Och att det ligger en skinnväska och väntar på mig hemma hos mormor och morfar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0