För att jag måste

Ligger och tittar på tv. Det är fredagskväll (eller kväll, hur gammal är jag? Klockan är några minuter i fem) och jag spanar på konstiga program som 4:an väljer att visa, så här på bästa sändningstid. The Doctors ahh, give me more! Komisk tv, måste vara det töntigaste programmet i världshistorien, men bara för det var de tvugna att tuffa till det lite med en hårdrocksslinga i början som sjunger "Doctors, Doctors, yeah!".
En liten reklamsnutt pratade just om det livsnödvändiga fettet. Glada barn och smala kvinnor steker maten i smör och sedan skriver de med det flytande margarinet, lite så där chict, något glatt i stekpannan. Pratar man livsnödvändigt fett borde man inte prata om flytande, artificiellt framtaget låtsassmör. Snackar man livsnödvändigt fett ska man prata om det som finns i en skål på min mage just nu. Konsum gjorde min töntiga fredagkväll framför idol komplett. Cart D'or - ta två, betala för en. Konsum, du är min bästa affär och jag tycker att du är toppen! Puss!

Kommentarer
Postat av: M.

va? två för en, hurra!!

2008-11-09 @ 21:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0