Lite wham och en lussebulle

Känner mig så väldigt mysig. Lyssnar på julmusik, dragit av mig kjolen så jag bara glider runt i gråa strumpbraller och en stor herrskjorta (känns väldigt romantikmys) krupit ner under bästa filten och satt plåster på fingret (torra nagelbandet gick sönder. Hemskt synd om mig. Borde jag kanske gå till doktorn?). Dessutom läser jag (återigen, kan det vara den 100:e gången) en beroendeframkallande Marian Keys (äkta lättsmält tantsnusk-wannabe) och äter choklad. Jepp, jag kan nog vara världens mysigaste människa. Jag kan gå med på det. Det tror jag inte mina elever gör. Knäckte ballaste ledaren idag. Mitt ego växte. Lärarna pratade om mig i lärarrummet. Jag sa "äsch då" och viftade lite nonchit med handen. Det var en bra dag. I feel good, yeah!



Kommentarer
Postat av: M.

jag behöver ingte marian keys när jag har dej, herre gud vad du är feel good. hjälp!

2008-11-17 @ 21:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0