Jag borde inte få ha mer än en tjuga på mig

På vägen hem nu för en stund sen kom jag på att yoghurten nästan är slut här hemma och dessutom finns det bara musli som är äcklig (ja, jag tänkte vara lite rolig och variera min smak på frullen. Stort misstag, ska inte hända igen), så jag passade på att smita in på konsum i väntan på spårvagnen. Eftersom jag var trött trött trött och dessutom lite stressad så kunde jag absolut inte bestämma smak. Det hela slutade med att jag betalade för tre olika yoghurt och dessutom en musli. Eftersom jag glömde att ta en påse så fick jag släpa runt på allt och möttes av konstiga blickar. Är numera the crazy yoghurt lady i mina kvarter. Känns fint. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0