Nio röda naglar och en alldeles högblank

Igår när jag knatade runt i liljeholmens galleria så var det en försäljare som stoppade mig. Hon skulle visa mig någonting som enligt henne bara skulle ta tio sekunder. Hon bad om att få titta på mina naglar så jag sträckte fram en hand med fem rödmålade fingrar. Och vad gör kvinnan då? Jo hon attackerar mig med en bomullstuss full av aceton och drar bort all färg på ena nagel. Sen sätter hon igång med att fila ovanpå nageln i fem minuter så jag skulle få naturlig glans. Jag blev alldeles chockad och lät henne hållas. Hon borde önska sig lite vett i julklapp. Vett och en klocka.

Kommentarer
Postat av: malin

haha jag drömde att mitt nagellack hade försvunnit på tre naglar medan alla andra var perfekt målade, jag kunde inte för mitt liv förstå hur det hade kunnat gå till. vi är så synkade!

2009-12-07 @ 00:03:27
Postat av: Jag

Men vi är ju en och samma hjärna. Det vet vi ju.

2009-12-07 @ 22:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0