Hej bror! Och syster!

Hej storebror!
Fast du kan vara fruktansvärt jobbig ibland, speciellt när vi var yngre och din främsta hobby var att reta och slå mig, så tycker jag hemskt bra om dig! Nu slåss du inte längre. Och du retas inte så värst heller. Istället är du rolig, snäll, omtänksam och faktiskt (det här trodde jag aldrig jag skulle säga) (eller skriva) finkänslig. Du är också bäst på parodier och jag känner inte någon som man kan diskutera knäppa saker så bra med som med dig. 
Puss från lillasyster som vill att du ska kommentera! 

Och ps, Maja!
Du är den finaste lillasyster man kan ha (de andra två syrrorna också såklart) (och medan jag håller på att nämna syskon, så ja, min äldsta bror, du är också väldigt fin, även fast du inte läser det här). Du är den snällaste och roligaste och mest fantastiska sis jag kan tänka mig. Du är guld som inte suckar högt varenda gång jag ringer och säger "men åååh, du IGEN!". Puss från storasyster som tycker du är topppen!

Kommentarer
Postat av: Julius

Hehe, vad ska jag säga då?

Jag skoja bara. Fint skrivet. Om det inte vore för att jag avskyr att skriva sliskiga Ronja-Birksaker i stil med "du är också en fin syster, söstra... (urk)" så skulle jag säga:



Ni är också de finaste systrar man kan ha

:)

2009-02-19 @ 21:37:58
Postat av: Maja

först en sak, det här är väl inte för att du knarkar och blivit inlaggt på rehab och nu måste kontakta alla nära och kära och säga förlåt och säga att du älskar dem?

haha, förlåt nu blir jag seriös. finaste syster yster det är väl klart att jag inte lägger på jag älskar ju när du ringer! och är jag rolig är det åtminstone en tredjedel av gångerna bara för att jag fått det från dig!

ni är de bästa syskonen man kan tänka sig och jag älskar er! puss J och A

2009-02-19 @ 21:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0