Jag svassar inte runt, jag svansar.

Idag hade jag på mig en liten klänning och över den ett stort plagg som jag inte vet hur jag ska benämna. Typ en blandning mellan klänning och poncho. Hur som helst (nej, jag ska inte bli blogg-drottning som visar bilder på dagens outfit och vad jag har stoppa i mig under de vakna timmarna, jag svär, det har relevans) så hade jag ett skärp över klänningen (den undre, som ändå inte syntes). Varför kan jag inte svara på, men jag hade ett iaf. Ett skärp som tydligen går upp hela tiden (det är ett ganska fancy spänne förstår ni). På tvärbabnan på vägen hem upptäckte jag att skärpet inte satt där de skulle länge, saken var att det inte satt någonstans, jag kunde verkligen inte känna det hur mycket jag än tog på mig själv (nej, inte på det sättet). När jag steg av tvärbanan så kände jag att någonting slog mot mitt ben. Skärpet hade tydligen låtsat och dinglade nu som en svans efter mig. Så jag fick ställa mig, framför alla tvärbaneresenärers ögon och tycka och dra för att bli av med min oönskade nya kroppsdel. Varför händer sånt?

Kommentarer
Postat av: Klumpfot

Förstår inte, två klänningar??? Hur tänkte du nu? Åh, vad jag hade velat se det där, hade fått mig ett härligt skratt :-)

Kram

2009-02-11 @ 19:57:03
Postat av: Lily

Oh susie! I found you! :)

Nu har jag försökt ringa dig hela kvällen men din mobil är avslagen som en nån gammal läskeblask!

Jag tänkte ju höra om du hade lust att ta ett (läs: flera) glas rödvin med mig i helgen ;)

Jag försöker nå dig igen imorgon.

Jag lägger till min egen bloggadress här också så vi kan hålla koll på varandra! Pussipuss

2009-02-11 @ 22:27:43
URL: http://bloggluder.blogspot.com
Postat av: Lily

Oh susie! I found you! :)

Nu har jag försökt ringa dig hela kvällen men din mobil är avslagen som en nån gammal läskeblask!

Jag tänkte ju höra om du hade lust att ta ett (läs: flera) glas rödvin med mig i helgen ;)

Jag försöker nå dig igen imorgon, pussipuss!

2009-02-11 @ 22:29:33
URL: http://bloggluder.blogspot.com
Postat av: M.

HAHAHA frågan är inte varför sånt händer, utan varför det händer när jag inte är där och kan se det!!

2009-02-15 @ 14:38:11
Postat av: M.

HAHAHA frågan är inte varför sånt händer, utan varför det händer när jag inte är där och kan se det!!

2009-02-15 @ 14:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0