Livet i en discoklänning

Saker jag gör när jag inte vill vara hemma den kväll min tredagarshelg börjar och alla kompisar ligger sjuka eller börjar galet tidigt dagen efter:

* Tar på mig klänning och dansa disco. Själv.
* Skruvar upp krokar som har legat och skräpat i ett år. I discodans-klänningen.
* Lyssnar på samma 11 låtar gång på gång på gång på gång.
* Går ut med sopor och gamla tidningar. (Eller okej, det gör jag inte. Men jag önskar att jag gjorde). 
* Ringer tillslut min syster (lillasyster) och ber henne att dricka öl med mig. Jag bjurrar.

Va sorgligt, att man måste muta de man känner (alltså syrran) för att ha ett umgänge.

Kommentarer
Postat av: M.

jag tycker inte att det är sorgligt, jag tycker att det är braa!

2009-02-05 @ 23:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0