Nämen ett litet inlägg om tvål

Jag undrar varför man (eller ska det stå jag här?) alltid, ALLTID har en vara som jag måste köpa och som jag alltid glömmer att köpa? Min tvål i köket har varit slut i typ två veckor nu och varje gång jag ska tvätta händerna tänker jag "åh nej, tvålen är ju slut. Jag får komma ihåg att köpa ny". Sen tänker jag att jag inte behöver skriva upp det eftersom jag kommer komma ihåg det nästa gång jag handlar. Sen står jag där i affären och tänker "vad var det jag skulle köpa nu igen?" och plockar på mig en påse äpplen (om det inte är äpplen jag har glömt att köpa, såklart). Sen när jag väl kommer hem och ska tvätta händerna så kommer jag på att just det, det var ju tvål! Men skriver jag upp det då? Nej nej, för det kommer jag ju faktiskt ihåg att köpa nu...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha "en vara jag alltid, ALLTID, behöver köpa -tvål" Hej jag är sjukligt smutsig!

2009-02-17 @ 21:42:04
Postat av: Jag

Eller sjukligt ren, med tanke på hur mycket tvål jag förbrukar. Ett annat sätt att se på det..

2009-02-18 @ 20:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0