Nämen om man skulle gå och bli slacker

Jag har glömt att titta på tv på senaste (låter trovärdigt med tanke på att jag skriver mest hela tiden om Victoria Silverstedt och House, men det är verkligen det enda jag sett den senaste tiden, och House går ju inte ens just nu). Min tv har dammat igen och jag har inte ett dugg koll på någon reklamfilm längre (något man borde ha med fem syskon, eftersom reklamfilms-tävlingar har varit en del av vardagen hela uppväxten. Man kanske borde flytta hem ett tag på träningsläger?) Nu slog jag på tv:n och börjar fatta vad jag har missat. Tydligen går det ett alldeles fantastiskt program på fyran just nu. Jag har sett fem minuter och älskar det! Hela idoljuryn och artister som ska tränas upp. En Anders Bagge som säger "jag älskar dig" och "kram gubben". Kan det bli bättre? Ett idol som piggar upp en sketen onsdag, istället för en slapp söndag. Jag har sagt det förr och säger det igen: tv4, jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: emma L magnus

du vet vem jag är, din största (inte till storleken hoppas jag...) beundrare!



kolla mitt namn, tänk blå ögonskugga..



förresten såg jag också: älskar dig, puss gubben.

härligt! puss

2009-02-04 @ 23:51:45
Postat av: Jag

Hahahahaha! Ja men då säger jag välkommen till dig, min skönsjungande brud med droppformad bukett! Jag är väldigt glad för att du både läser och kommenterar! Schysta puckar! Nu ska du få hedersomnämning i bloggen!

Puss!

2009-02-05 @ 09:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0