Nämen så blev jag en liten hemmafröken tillslut

I morgon har jag tenta i engelsk grammatik. Jag ska bland annat kunna alla oregelbundna verb. Det kan jag inte. Jag kan, nästan, de som börjar på b och c. Och det gäller om de kommer i en speciell ordning. Men det gör inte så mycket att jag inte har lärt mig det, för idag har jag lärt mig någonting annat, som är så mycket viktigare, i det långa loppet. (Vad kan det va, tänker ni säkert nu, för finns det verkligen någonting som är viktigare är oregelbundna verb???) Och det är matlagning! Idag har jag lagat mat, helt själv, utan recept, och det blev inte bara ätbart utan dessutom gott! Och nu har jag två matådor i frysen med hemgjord tomatsås och quinoa. Hur bra är inte jag? Så nu sitter jag och slickar i mig glass och känner att kan jag behärska en kastrull med ilsket puttrande linser och bönor (jepp, så kreativ var jag som hällde i det. Värsta Kajsa Varg) så kan jag nog klara vad som helst. Till och med att böja slingra.

Kommentarer
Postat av: klumpfot

Det är ju det jag alltid sagt!!! Tvivla inte på det jag säger :-)

Puss

2009-02-19 @ 14:42:02
Postat av: Anonym

hahahahahh JAAAAAAAAAAAAAAA vin i termos gud vilken bra ide! jag har inga pengar på telefonen därför svarade ja inte på smset

2009-02-19 @ 18:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0