Snark.

Idag har jag legat sjuk hela dagen. Hostat slem och värkt i hela kroppen. Jag har haft en sån där dag som man inte gör mer än tittar på tv. Men tro inte att jag inte har fått någonting gjort för det, jag har gjort en stor upptäckt. Jag har lagt märke titt att majoriteten av all reklam som sänds på tv4 handlar om snarkning, hur man ska snarka mindre och hur man ska lära sig att andas lättare på natten. Beror det här på att många svanskar snarkar och vet om det och vill ha hjälp, eller beror det på att många svenskar snarkar utan att veta om det och personerna de sover med inte klarar av det längre? Är det därför jag är singel?


Kommentarer
Postat av: klumpfot

Stackars lilla sjukling! Hoppas du mår bättre snart!

Kram

2009-02-23 @ 20:46:26
Postat av: M.

snark

2009-02-23 @ 22:25:41
Postat av: Anonym

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article4318886.ab



hahahah

2009-02-23 @ 22:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0