Vinterns medicin

Det är svinkallt ute, det är råkladdigt av snor och baciller i min kropp, det är stökigt i min garderob och hela lägenheten är fylld av kläder som skriker att de vill bli tvättade. Dessutom är min hjärna fylld av bomull och fluffiga moln, fast den borde vara fullproppad av oregelbundna verb (tenta på fredag. Hurray!). Men vilken tur, när livet känns så där lite lagom hopplöst, att det finns chokladbollar. För vem kan vara sur och gnällig när man rullar bruna bollar och serverar dem med röd saft?

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAH bruna bollar. skolbajsbollar... ja, kiss och bajs humor är kul enligt mig(kiss and bajs= fixed phrase --> singular verb - is)

2009-02-18 @ 19:44:14
URL: http://leissus.blogg.se/
Postat av: M.

hahahaha är det en liknelse eller?

2009-02-18 @ 21:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0