Senapssill i mitt hjärta!

Jag har inga pengar i sommar. Lite konstigt det där, men tydligen är det så att jobbar man inte, så får man inga pengar heller. Taskigt tycker jag. Men eftersom jag är duktig har jag lyckats spara ihop ett par slantar (jag skriver inte hur mycket, för då kommer ni tycka att jag är dålig och inte det minsta duktig) så nu har jag fått strama åt budgeten en aning. Lyckliga mig då, som har världens finaste konsum runt hörnet, som säljer senapssill för fem spänn burken. Om ni inte känner igen mig efter sommaren är det lugnt! Det är bara att spana efter någon som ser ganska uttråkad ut, efter att ha legat stilla på en filt i tio veckor, smått gul i hyn (äter man en burk senap per dag borde det ju synas) stinkandes av fisk. Väl mött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0