Sockerhög och saxberoende

Jag är alldeles sockershocksskakis och trött efter massa timmars cykling och promenering (och självklart glass- och chokladätning) just nu men vad tänker jag göra tror ni, sekunden efter att jag klickar på publicera detta inlägg? Jo, jag tänker sätta saxen i håret och klippa av mig ogräset. Jag vet att det är en dum idé, men jag träffade fina flickan fröken E idag, och hon var ruskigt snyggt nyklippt och nu vill inte jag vara sämre. Jag kommer vara så mycket sämre, men det struntar jag i just nu. Jag har övermassa energi och behöver dansa med saxar. Och eftersom jag är öronbarn och sticker ut till skärgården så spelar det inte så stor roll hur det blir, jag drar bara på mig badmössan, för så fort jag tar av mig den kommer alla ändå tycka att jag är råsnygg. Det  gäller att se saker i relation. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0