Klor som gror

Jag har ett problem. Mina naglar växer jättefort! Nu snackar vi fingernaglar. Jag klipper dem kort, kort och inom en vecka har jag långa röda klor (röda för att jag målar dem röda. Jag har inte naturligt röda naglar. Det skulle vara extremt läskigt. Bruden som egentligen är ett monster typ. Ungefär den synen mina elever har av mig). 
När jag var yngre hade jag en period där jag tyckte att det fräckaste man kunde ha var långa naglar. Då växte de toklångsamt, och om en stackars nagel gick av tog de flera veckor innan den var ifatt de andra igen. Nu tycker jag inte om lång naglar längre. Jag tycker att det är obehagligt och obekvämt. Och nu växer de så att det knakar.
Är det det här som kallas problem för den som har för lite att tänka på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0