Herr Lakritstroll, kom och ta mig med storm!

Jag besökte himmelriket igår. Var hemma hos Em på middag. Hon grilladde goda grejer till middag, ute på hennes trädgård(!!!) (det är annat än min gråa gård, skapad av asfalt, där cyklar blir snodda) och sedan plockade hon fram ett moln av lycka, som fick mig att sväva runt i himmelen gjord av socker. Em's snubbe praktiserar på clotta (jag är inte ett dugg avis. Jag får ju ta hand om hormonstinna tonnisar på min praktik) och får ta med sig massa choklad hem. Så jag satt, med en stor zinkbalja, full av styckbitar, laktris och polly och vräkte i mig choklad. Och sen så kom ostbågarna. 
Priset jag fick betala var en barnen i afrika-mage och en katarr som sa till på skarpen. Men som det var värt det. Nu ska jag också hitta någon att vara ihop med. Enda kravet jag har är att personen i fråga ska jobba på cloetta. 

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, jag hoppas att du hittar ditt egna lilla lakritstroll i morron;)



puss

2009-05-08 @ 21:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0