De är det finaste på jorden!

Jag känner att jag har varit orättvis mot mina vilddjur till systrar de senaste dagarna. De är det finaste och gulligaste som finns! Igår vaknade jag av att Stella kröp ihop bredvid mig och sa att det fanns färskt bröd och kaffe nere i köket. De hade dukat upp fint och vi åt ute på trappan och solen lös på oss och alla skrattade lite matta morgonskratt. Inatt brakade min mystiska magsjuka ut och Klara kom springande med magtabletter och strök mig på ryggen fast jag var kallsvettig, och imorse blev jag återigen väckt med frågan om jag ville ha frulle på sängen. Snällare och underbarare får man leta efter. Det är mina systrar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0