Muskler sitter inte i tyngder utan i en snygg bh

Jag fick pengar av mormor och morfar i julklapp som jag fick köpa vad jag ville för. Jag hade först tänkt att jag skulle investera i ett randigt mjukisset från polarn o. pyret. Nu har jag tänkt om och tänkt rätt. Jag ska köpa ett par slimmade, svarta löparbyxor (inte byxor jag ska ha när jag har mens utan när jag springer, höhöhö) och en råfrän röd sportbh. Ska jag ändå sitta och plugga konstant nu så ska jag inte göra det i långkalsonger och skönaste tröjan. Nej hjärngympa ska utföras i sportigast möjliga anda och så får vi bara hoppas på att muskler ingår på köpet.

Kommentarer
Postat av: lagkapten M

varför känner jag mig genast supersunkig som sitter i mina randiga långkalsonger som jag dessutom använder dygnet runt?

2010-01-14 @ 00:23:54
Postat av: lagkapten M

varför känner jag mig genast supersunkig som sitter i mina randiga långkallingar som jag dessutom använder dygnet runt?

2010-01-14 @ 00:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0