En solig, härlig, glad uppdatering från ön där det finns sjöjunfrur och snälla pappor

Idag blev jag pigg. Den stora tröttheten som har haft mig i sina klor sedan jag kom tillbaka till Sverige släppte när jag vaknade i morse efter ytterligare elva timmars sömn och springskorna åkte på. Efter att ha lubbat rundan blev det yoga och sedan bad med små barn i flera timmar. När man är på stranden och det är sommar på gotland så måste Maja förvandlas till sjöjungfru. Det är ett absolut måste, så lillkusin Maxi och jag satte igång att gräva och samla sjögräs.
Ikväll spelar vi inte kort så vi tycker om varandra här i Garda. Väldigt mycket. Pappa bjurrar på vin och choklad och jag har smort ryggen med barnsolkräm så den gör inte så ont. Stämning på topp! Jag tror kanske att vi tillochmed lyckas hålla oss vakna till efter klockan tio ikväll. Så bra är det på ön utan mottagning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0