Från tjejen som har fyra telefoner

Jag har något jag måste erkänna. Jag hatar att pratat i telefon. Tycker att det är skitjobigt och störande. Vill jag prata med en person så träffar jag den gärna och är det något man vill säga lite snabbt så finns det ju som tur är sms. Missförstå mig rätt, telefoner är super om man ska diskutera någonting viktigt eller snabbt. Ett sms på hundra rader är inte något jag längtar efter, då slår jag hellre numret och klarar av det fort och smidigt. Det ska vara effektiva samtal, inte slöpratande i tjugo minuter. Bara ytterst sällan. Det som är lustigt med det här är att jag nu har ett jobb där jag behöver ringa runt 100 personer och anställa dem över telefon. sandy och jag har aldrig varit tightare. Och aldrig så trötta på varandra, någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0