Kissie

Nu när mamma och syster liten och minst är i värmland och firar sportlov och syster M är i Frankrike och syr och blir brun och strosar i nya skor (som ni kan läsa om i hennes blogg symaskinsresan.blogspot.com) (hennes blogg har bilder så hon är roligare än vad jag är) (men jag ska också lägga upp bilder. Här ger man inte upp så lätt) så bor jag i mälis med Lilla Hunden och lever mälisliv. Det betyder strosa med pudel i grön, tight dunjacka (tänk engelsk jakt) och äta yoghurt med smak av vit choklad till frulle. Men det finns ett moln som skuggar min lyxiga annars blå himmel. Lilla Hunden och jag gillar varandra och ibland tror jag att hon gillar mig lite för mycket. Som i morse. Då ville inte hon väcka mig för hon tyckte att jag sov så fint. Så istället för att pipa och gnälla för att få gå ut så satte hon sig på mattan nere i köket och kissade. Och det var inte så att jag sov superlänge. Jag vaknade efter ynka sju timmar (annars brukar hon få vänta i åtta timmar på natten) för att gå t men henne. Hade väckarklocka och allt. Så här är vi bara snälla mot varandra vilket resulterar i morgongräl och skämsiga hundögon. För att klara av den här veckan får vi nog börja se varandras dåliga sidor. (Dålig bild på hur vi ligger i soffan, men fortfarande en bild. HA!).

Kommentarer
Postat av: M.

Hahaha Valencia är så snäll, och rolig! Jag svarade på ditt inlägg, men det ser ju inte du, och frågade om jag fick länka till dig också? Det skulle jag gilla!



Fin bild föresten. Hehehe jag ligger i läää!

2010-03-05 @ 22:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0