Besatt

Jag har hemtenta nu. Den ska vara mellan fem och tio sidor lång och inlämnad på måndag kväll. Jag har skrivit en halv sida nu. Detta har aldrig hänt förut, någonsin! Jag, fröken göra allt i sista sekund, har påbörjat en tenta hela fyra dagar innan den ska in! Jag kommer alltså ha, håll i er nu, helgen ledig om allt går som planerat. Och inte nog med att jag är en sådan superstudent så har jag dessutom haft sån tentaångest att jag har fått hallen renstädad (nu är det 29 par skor kvar, vilket betyder att ca 29 par blev inskickade på vinden idag, men det är en helt annan historia som kommer ånga svek och seperationsångest), tvättid bokad, kroppen rastad i joggingspåret och telefonen lagad av reparatör efter ett halvårs trasighet och fransar. Jag är inte klok. Men rackarns redig och effektiv!

Kommentarer
Postat av: M.

Vajert Lotta!

2010-10-17 @ 22:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0