Och så blev jag en sån där sorglig typ

Min kropp är skitkass på att samarbeta. Igår åt jag den sista penicillinet efter helvetessjukan men inte är jag frisk för det. Nej nej, jag är på praktik och utsätts för snorungsbaciller så i fredags kom jag hem med virussjuka som inte kunde rådas bot på av de bakteridödande tabletterna jag pillrade i mig. Så nu ligger jag helt utslagen på sängen, efter en heldag på skola då jag inte har hört mina elever pga värsta sortens lock i öronen, och tittar på scream queens på datorn (sök på you tube, man kan se hela där). Det är världens mest underhållande program och nu har jag precis kommit fram till finalen av säsong två och vad händer då? Jo förstår ni, finalen FINNS INTE! så nu ligger jag alltså både sjuk, uttråkad och fruktansvärt frustrerad. Jag tror att jag måste skaffa mig ett liv ganska omgående.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0