Pinsamma hemmafrun

Vi har haft en liten diskussion här hemma angående disken. Jag tycker att min sambo kan vara lite.. hm.. glömsk? när han diskar och helt enkelt glömmer bort att man ska diska allt. Kaffekannan har blivit väldigt drabbad ohc idag såg jag att den fortfarande inte var ren. Som den nitiska pedant/pain in the ass-person jag är så fotade jag den mot fönstret så man riktigt skulle se fläckarna och skickade iväg ett mms.
Grejen var bara den att jag snabbt skrev in namnet på min sambo och valde första bästa namn som kom upp. Tyvärr var inte det hans namn, fick jag reda på en kvart senare när svaret dök upp. En kompis som har hans namn i efternamn fick sig istället en oförtjänt uppsträckning i morse.

Kommentarer
Postat av: Julius Hjort

Hahahahaha! Jag skrattade så att fönstrena skakade

2012-02-07 @ 18:44:02
URL: http://juliushjort.wordpress.com
Postat av: Jag

Haha! Det var Love jag skickade det till Julius! Haha!

2012-02-10 @ 09:54:10
Postat av: Fröken Ekman

Haha så otrevligt :))

2012-02-27 @ 22:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0